El nostre recull

Aquest és el vostres espai! Aquí hi publicarem algunes de les redaccions o textos escrits en qualsevol llengua i assignatura de l'escola. Us convidem a tots a participar-hi!!!

dijous, 21 de març del 2013

Rimes i narracions


-->
 
-->

PRIMAVERA


Pel març estrenarem la primavera,

la primavera que la sang altera.

Serà el moment de veure com arreu

s'imposa el verd a qualsevol conreu.

Pel març la primavera estrenarem

i amb calma i bon humor la gaudirem.


Joana Crespo. Tercer de primària escola Martí.

-->

LA VACA

Què bonica és la vaca

tota plena de taques !

S'ha trobat una altra vaca

que dóna llet blanca.

La vaca és amiga d' un ratolí

que li agradava rodar al molí.

Pel camí es va trobar un conill

i es van fer bons amics .

Nadia Parra. Tercer de primària escola Martí. 

-->
EL NÚVOL MÀGIC


Hi havia una vegada un núvol màgic que viatjava per tot el món. Un dia va arribar a un poble que li va cridar l'atenció perquè no hi havia parcs per als nens, no hi havia fonts, no hi havia joguines... Aquest poble era molt pobre i el núvol va dir:

  • He de fer alguna cosa per aquest poble.
El núvol va pensar una estona i de cop i volta va exclamar:

  • Ja ho tinc ! Faré que ploguin diners.

El núvol, amb la seva màgia, va fer que ploguessin diners. Van començar a caure diners i la gent anava cridant:

  • Plouen monedes, plouen monedes !

Aquell poble mai va tornar a ser pobre i el núvol se'n va anar amb un gran somriure.
Lucía Sangüesa. Tercer de primària de l'escola Martí.

  -->
PRIMERA NIT A FORA DE CASA

La meva primera nit a fora de casa va ser molt especial perquè vaig dormir sense els meus pares. Els vaig trobar molt a faltar !
Eren les meves primeres convivències. Vaig estar uns dies abans preparant tot el que m'havia d'endur : pijama, sac de dormir, sabates, tovalloles, llençols ...
La nit anterior no vaig poder dormir gaire bé. A l'autocar, vaig seure amb la meva companya i al cap d'una estona em vaig quedar adormida.
A la nit, després de sopar vam estar veient els estels i vam poder veure l'osa major. Al dematí vam fer moltes activitats i els monitors ens van pintar la cara. A l'endemà vam fer una sortida a la muntanya i vam gaudir moltíssim de la natura. Després de dinar vam marxar cap a casa.
Per mi aquesta experiència va ser molt divertida i especial.

Ariadna Sospedra. Tercer de primària escola Martí.



 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada