El nostre recull

Aquest és el vostres espai! Aquí hi publicarem algunes de les redaccions o textos escrits en qualsevol llengua i assignatura de l'escola. Us convidem a tots a participar-hi!!!

dijous, 31 de gener del 2013

Opinió sobre la Dansa hongaresa núm.5 de Johannes Brahms.


La Dansa hongaresa número 5 del compositor Johannes Brahms m’ha sorprès positivament, m’ha agradat molt. Em sembla una Dansa impredictible ja que, a moments, em transmet molta alegria i energia perquè té molt ritme i és molt veloç i, en altres moments, va més lenta i més suau i sembla que t’hagis de relaxar, però et sorprèn, una altra vegada, amb la velocitat i el ritme de la música.

Quan l’escolto em fa venir moltes ganes de moure’m. M’imagino que estic en una festa, ballant d’un costat a l’altre. Fins i tot, em fa gràcia quan m’ho imagino perquè no sé ballar gaire bé, i crec, que més que ballar, faria el pallasso.

L’he escoltada de dues maneres diferents, una amb l’orquestra i, l’altra, en la versió de piano a quatre mans. Personalment, m’ha agradat més la versió de piano a quatre mans, com la va compondre Brahms, perquè m’ha semblat molt original i divertida.

Montse Erchini
6è de primària

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada