Amb
motiu de la Diada de Sant Jordi els pares, les mares i alguna àvia
dels nostres alumnes han vingut a explicar el seu conte preferit a la
classe dels seus fills i nets. Ara podeu gaudir amb aquestes
il·lustracions que han fet els alumnes de P4.
El nostre recull
Aquest és el vostres espai! Aquí hi publicarem algunes de les redaccions o textos escrits en qualsevol llengua i assignatura de l'escola. Us convidem a tots a participar-hi!!!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris E. Infantil català. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris E. Infantil català. Mostrar tots els missatges
dimarts, 30 d’abril del 2013
Setmana literària a Educació Infantil
dimecres, 10 d’abril del 2013
A P4 i P5 ja escrivim paraules!
dimarts, 9 d’abril del 2013
A P3 ja escrivim el nostre nom!
dijous, 13 de desembre del 2012
A Educació Infantil ja escrivim!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
















