El nostre recull

Aquest és el vostres espai! Aquí hi publicarem algunes de les redaccions o textos escrits en qualsevol llengua i assignatura de l'escola. Us convidem a tots a participar-hi!!!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 6è primària Música. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 6è primària Música. Mostrar tots els missatges

dijous, 31 de gener del 2013

Opinió sobre la Dansa hongaresa núm.5 de Johannes Brahms.


La Dansa hongaresa número 5 del compositor Johannes Brahms m’ha sorprès positivament, m’ha agradat molt. Em sembla una Dansa impredictible ja que, a moments, em transmet molta alegria i energia perquè té molt ritme i és molt veloç i, en altres moments, va més lenta i més suau i sembla que t’hagis de relaxar, però et sorprèn, una altra vegada, amb la velocitat i el ritme de la música.

Quan l’escolto em fa venir moltes ganes de moure’m. M’imagino que estic en una festa, ballant d’un costat a l’altre. Fins i tot, em fa gràcia quan m’ho imagino perquè no sé ballar gaire bé, i crec, que més que ballar, faria el pallasso.

L’he escoltada de dues maneres diferents, una amb l’orquestra i, l’altra, en la versió de piano a quatre mans. Personalment, m’ha agradat més la versió de piano a quatre mans, com la va compondre Brahms, perquè m’ha semblat molt original i divertida.

Montse Erchini
6è de primària